برترین‌های کورس در گراش شناخته شدند

مسابقه کورس اسب‌های بومی و فلات روز جمعه ۲۶ بهمن ماه در میدان سوارکاری شهید حسن زاده گراش برگزار شد. این دوره از رقابت‌ها تحت عنوان یادواره مرحوم مرتضی طالبی با حضور ۳۸ راس اسب از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و خوزستان به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد در این […]

مسابقه کورس اسب‌های بومی و فلات روز جمعه ۲۶ بهمن ماه در میدان سوارکاری شهید حسن زاده گراش برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها تحت عنوان یادواره مرحوم مرتضی طالبی با حضور ۳۸ راس اسب از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و خوزستان به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد

در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنندگان در دو رده اسب‌های بومی و اسب‌های فلات در قالب ۵ گروه به رقابت پرداختند و مقام اول و دوم هر گروه در فینال با هم کورش گذاشتند.

در رده اسب‌های بومی-  محلی اسب هرکول با سوارکاری محمدامین آتشبار و مالکیت کیامرث تیموریه از گراش سریع از دیگر اسب‌ها از خط پایان گذشت. سالار خان با سوارکاری امید یاری به مالکیت منصور یاری از شهرستان بندر لنگه و سلطان داراب با سوارکاری رضا گنجعلی به مالکیت امین افرنگان از شهرستان داراب در این رده به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.
در رده اسبهای فلات، شاه توریان با سوارکاری عثمان خو از جزیره قشم به مقام اول رسید. طوفان با سوارکاری مرتضی پورشمسی و مالکیت حمید نظری از شهرستان گراش دوم شد. یاشار با سوارکاری جواد قاسمی از شهرستان کوار در این رده سوم شد.

مسابقات کورس اسب سواری در گراش هر ساله در روز ۲۲ بهمن با حضور گسترده تماشا گران برگزار می‌شود. امسال به دلیل بارندگی این مسابقه به تعویق افتاد.

در پایان این رویداد ورزشی از نفرات برتر این دوره از مسابقات تقدیر شد

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات