خط تولید ماسک در گراش حمایت می شود

خط تولید ماسک در گراش حمایت می شود

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری گراش از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی کوثر و بانوان مشارکت های مجمع خیرین سلامت بازدید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری گراش از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی کوثر و بانوان مشارکت های مجمع خیرین سلامت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گراش نیوز، قاسم فرسوده در این بازدید با قدردانی از همت بانوان گراشی در تولید ماسک مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: روحیه جهاد و ایثار همانند روزهای دفاع مقدس در این مجموعه موج می زند و امیدواریم با همکاری و مساعدت اقشار مختلف مردم بتوانیم به زودی بر مشکلات غلبه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری گراش با بیان اینکه زمینه راه اندازی خط تولید ماسک و اقلام بهداشتی در شهرستان گراش فراهم است، اظهار داشت: نباید از این فرصت به دست آمده برای رشد اشتغال در زمینه تولید لوازم بهداشتی و ماسک غفلت کرد.

زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه اشتغال در زمینه تولید اقلام بهداشتی در شهرستان فراهم است و در این زمینه از خط انتقال تولید ماسک حمایت می کنیم

وی افزود: تسهیل شرایط جذب سرمایه گذاری در کشور و فراهم کردن بستر برای جذب سرمایه‌گذار اولویت مهم در مسیر توسعه این شهرستان است.

فرسوده اضافه کرد: بانوان مستقر در این مجموعه بدون چشمداشت مالی، روزانه بیش از 3 هزار ماسک تولید می کنند که در سایه فعالیت چنین واحدهایی، در تولید و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم مشکلی نخواهیم داشت.

محمد منفرد رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش گفت: دویست و 20 هزار ماسک توسط گروه جهادی کوثر و بانوان مشارکت های مجمع خیرین سلامت در این کارگاه تولید که در سطح روستاها و مناطق محرم شهرستان توسط پایگاه های مقاومت بسیج و مجمع خیرین توزیع شده است

وی از خداشناس شهردار سابق گراش، گروه‌های جهادی و بسیج و خیرین شهرستان تقدیر کرد

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات