استاندار فارس امشب به لارستان می‌آید

استاندار فارس امشب به لارستان می‌آید

عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس امشب با هیئت همراه خود به لارستان می‌آید تا طبق برنامه‌ در چند نشست شرکت، روبان چند پروژه را قیچی کند و کلنگ چند طرح را به زمین بزند.

به گزارش گراش نیوز به نقل از آفتاب لارستان، طبق برنامه وی قرار است امشب پس از مراسم استقبال در پلیس راه لار-جهرم در نشستی با شهرداران و شوراهای منطقه، پای حرف‌های آنها بنشیند.
🔹استاندار فارس فردا چهارشنبه نیز پس از حضور در گلزار شهدا از کارگاه سابق راه‌آهن لار-بندرعباس بازدید می‌کند و در ادامه کلنگ تاسیس یک «زورخانه» در بوستان محمدی و یک مجتمع بزرگ گردشگری در صحرای «بُگال» لار را به زمین می‌زند و درنهایت روبان پانسیون پزشکان را در بیمارستان لار قیچی می‌کند.
🔹وی سپس عازم شهرستان اوز می‌شود تا کلنگ طرح بهسازی ۴۵ کیلومتر مسیر اوز به هیرم را به زمین زده و در ادامه با سفر به بخش جویم لارستان از طرح بهسازی راه کاریان بازدید و در ورودی این روستا نیز سالن چندمنظوره دانشی را افتتاح کند.
🔹افتتاح سالن ورزشی سرپوشیده حاج عسکر هرمی، بهره‌برداری از راه روستایی احمد محمودی و بازدید از مسجد خیرساز علی‌ابن ابیطالب(ع) روستای هرم از دیگر برنامه‌های استاندار فارس در این سفر است.
🔹گفتنی است سفر استاندار فارس به منطقه لارستان قرار بود طبق عرف هرساله در هفته وحدت انجام شود که بدلیل یک نشست فوری در تهران، به امشب و فردا موکول شد.

از برنامه ایشان برای ورود به شهرستان گراش هیچ خبری در دسترس نیست

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات