«حسین‌زاده» در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت:

در این شش ماه ۲هزار نامه از درخواست‌های مردم دریافت کرده‌ایم/ توانسته‌ایم ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تاکنون جذب کنیم/ هر ۶ماه یک‌بار درحضور رسانه‌ها گزارش عملکرد می‌دهم

حسین حسین‌زاده؛ نماینده مردم  لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: وظیفه مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر نحوه اجرای آن است ولی با توجه به اینکه توزیع عادلانه در بخش تخصیص منابع صورت نمی‌گیرد باید به شیوه‌ای دیگر این موضوع را حل کرد.

وی افزود: بنده برای رسیدگی هرچه بهتر به موضوعات و مشکلات موجود آنها را به ۳ بخش؛ نگاه ملی، برنامه‌ریزی استانی و اقدام منطقه‌ای تقسیم کردم. مسائل و مشکلات موجود در حوزه انتخابیه بنده با توجه به مساحت استان، بیشتر مربوط به زیرساخت‌هاست.
🔹حسین‌زاده اظهار کرد: جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر در ۴ شهرستان، ۱۳ بخش، ۱۵ شهر و ۲۵۶ روستا زندگی می‌کنند که مشکل آبرسانی، اینترنت، نوسان برق و وضعیت جاده‌ها از عمده مشکلات این مردم است.
🔹وی گفت: متاسفانه آمار بیکاری در حوزه انتخابیه بنده بسیار بالاست به نحوی‌که در این منطقه یک کارخانه یا واحد تولیدی که نیروی کار بالای ۱۰۰ نفر داشته باشد را ندارد. نگاه مردم به یک جوان نگاه اشتغالزایی است و سعی بنده بیشتر در این راستاست که البته نیازمند همدلی بیشتر مجلس و دولت است تا با استفاده از ظرفیت موجود و تفکرات نوین گام‌های خوبی را در منطقه برداریم.
🔹این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در هر ۴ شهرستان دفتر رسیدگی به مشکلات مردم را دایر و کارگروه‌های ۱۲ گانه از جوانان، نخبگان و معتمدین تشکیل دادیم و کارها را به صورت جدی پیگیری می‌کنم و قرار بر این است هر ۶ ماه یکبار در حضور رسانه ها گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهیم.
🔹حسین زاده خاطرنشان کرد: طی این ۶ ماه توانستیم حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای حوزه انتخابیه بودجه‌های عمرانی جذب کنیم. حضور خیرین نیز در این راستا پررنگ بوده که یکی از این موارد اخذ مجوز بیمارستان در شهرستان گراش بوده است.
🔹در حوزه ورزش نیز اقدامات خوبی انجام شده و برای ورزشگاهی در یکی از روستاها حدود ۶۰ میلیارد تومان توسط یکی از خیرین سرمایه‌گذاری شده است که برای تکمیل و تجهیز آن دستور ۵ میلیارد تومان را از دکتر نوبخت گرفتیم.
🔹نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی عملکرد خود طی ۶ ماهه اخیر تشریح کرد و افزود: طی این مدت بالغ بر ۲ هزار نامه درخواست مردمی دریافت کردیم که طبق طبقه‌بندی‌های لازم سعی در رسیدگی آنها داشتیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات