آخرین نامه علی فخری به روی صحنه رفت.

نمایش "آخرین نامه" نوشته مهرداد کوروش‌نیا و کارگردانی علی فخری از امشب 29 بهمن ماه 99 در دو سانس به مدت 10 شب در سینما فرهنگ گراش به روی صحنه رفت.

آخرین نامه علی فخری از امشب 29 بهمن‌ماه به مدت 10 شب به روی صحنه رفت.نمایش "آخرین نامه" نوشته مهرداد کوروش‌نیا  و کارگردانی علی فخری  از  امشب 29 بهمن ماه 99 در دو سانس به مدت 10 شب در سینما فرهنگ گراش به روی صحنه رفت. 

علی فخری، کارگردان و بازیگر شناخته شده گراشی در گفتگو با خبرنگار گراش نیوز گفت: «مدت زمانی  بود که من این نمایشنامه را داشتم و درگیر انتخاب بازیگر بودم، تا اینکه بلاخره بازیگران انتخاب و از چهار ماه پیش تمرین شروع شد. بخاطر شرایط کرونا تمرینات محدود و هفته‌ای سه جلسه بود. که در نهایت از 29 بهمن به مدت 10 شب به روی صحنه می‌رود.»

فخری با بیان اینکه اجرای نمایش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود افزود: «سالن سینما فرهنگ گراش 300 تا 350 تا ظرفیت دارد ولی ما تصمیم گرفتیم اجرا با حداقل تماشاگر در دو سانس و هر سانس 50 نفر اجرا کنیم. در یکسال گذشته کرونا خیلی بر روحیات و احساس مردم تاثیر گذاشته است و هدف ما خوشحال کردن مردم است و امیدوارم این اتفاق بیفتد. مدت زمان نمایش یک ساعت است و اجرای دو سانس واقعا برای بازیگران سخت است و خستگی دارد ولی امیدوارم که مردم حال دلشان با این اجرا خوب شود. »

غلامرضا پورقائد، محمود علیپور و احسان شامحمدی از بازیگران این نمایش هستند.

 سانس اول نمایش "آخرین نامه" هر شب ساعت 20 و سانس دوم ساعت 21:30 اجرا می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات