سه امتیاز هلال احمر زیر برف ماند

هلال‌احمردر اولین بازی خود ‌در دور برگشت به ذوب آهن باخت ولی جایگاه دوم خود را در جدول حفظ کرد

 امروز هفتم اسفندماه هفته هشتم و دور برگشت لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در حالی استارت خورد که ذوب آهن اصفهان در یک روز برفی در فولاد شهر میزبان هلال احمر گراش بود. هلال احمر این بازی را یک بر صفر به هوای برفی و تیم ذوب آهن باخت. 

 

سیدعلی مجلسی، مربی تیم جوانان هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گراش‌نیوز گفت: «بخاطر شرایط جوی و بارش برف و اینکه چمن ورزشگاه هم مصنوعی بود این کار را برای بازیکنان سخت‌تر می‌کرد، قبل از شروع بازی درخواست لغو بازی را داشتیم اما موافقت نشد، بازی برگزار و هلال احمر مغلوب برف و تیم ذوب آهن شد. از طرفی مسافت زیادی را هم تا اصفهان طی کرده‌ بودیم و بازیکنان فرصت ریکاوری پیدا نکردن و خستگی تو بدن بازیکنان باقی ماند.»

 

مجلسی با بیان اینکه برای حفظ جایگاه خود در جدول تلاش می‌کنیم افزود: «امسال اولین تجربه حضور تیم هلال احمر بود و این هم بالاترین سطح فوتبال در رده جوانان در کشور است، با توجه به امکانات شهرستان، امکانات تیم، وضعیت مالی تیم و مقایسه با تیم‌های رقیب شرایط خوبی نداشتیم ولی باز هم تا اینجای کار خوب پیش‌ رفتیم. در دور رفت با ۱۴ امتیاز دوم جدول بودیم و با وجود باخت امروز جایگاه خودمان را حفظ کرده و برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد.

مربی تیم جوانان هلال احمر با اشاره به بازی‌های دور رفت اظهار داشت: «در بازی رفت ذوب آهن را شکست داده بودیم و این بار ذوب ‌آهن اصفهان برای جبران شکست بازی اول در گراش به زمین آمده بود و در نیمه اول با گل مهدی احمدی به برتری رسید. نیمه دوم بازیکنان هلال‌احمر کمی به بازی در چمن مصنوعی و برفی عادت کرده بودند و شانس گلزنی هم داشتیم ولی نتوانستند دروازه ذوب‌آهن را باز کنند. مساوی نتیجه عادلانه‌تری برای این بازی بود. ذوب‌آهن با برد یک بر صفر جایگاه سوم خود را تثبت کرد و با یک امتیاز پشت سر هلال‌احمر قرار گرفت.»

سیدعلی مجلسی سخت‌ترین بازی دور رفت را مقابل فولاد خوزستان دانست و افزود: فولاد خوزستان چندین بازیکن ملی پوش دارد و کاپیتان تیم فولاد خوزستان در واقع کاپیتان ملی جوانان کشور است، هر چند بازی را باختیم ولی می‌توانستیم هم ببریم. بدترین بازی هم مقابل تیم مس کرمان بود که مساوی کردیم، که حتی مساوی هم حق ما نبود چون خیلی بد بازی کردیم.

 

مربی تیم جوانان هلال احمر در پایان گفت: «در دور برگشت بازی‌های ما سخت‌تر است. هم حریفان شناخت بهتری از ما دارند و به عنوان تیم مدعی با ما بازی می‌کنند. در دور برگشت بازی‌های ما با تیم‌های بالای جدول مانند همین ذوب‌آهن در زمین حریف است. با این وجود ما هنوز دوم جدول هستیم و برای حفظ این جایگاه خواهیم جنگید.»

 

هلال‌احمر هفته بعد میزبان ایمان سبز شیراز خواهد بود.

محمدرضا صابر، محمدرضا رضایی، محمدامین یزدان‌جو، عرفان شیروانی، مهدی عزیزی، رامین فرجی، علی شیرشمسی، سینا واحدی، فاضل مرادی، محمدرسول صدیقی، سعید پیاپی، صادق صداقت، امیرحسین خسروی و علی باکویی برزای تیم هلال هلال گراش در این دوره از مسابقات بازی می‌کنند.

جواد آذربادگان، سرمربی تیم، سیدعلی مجلسی مربی و غلامی، ابراهیمی، گنجی و محمودی از کادر فنی تیم هستند.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات