چهارمین نامزد بعد از 22 سال مجدد نامزد شد

چهارمین نامزد شورا بعد از 22 سال مجدد نامزد شد

عبادالله نادرپور چهارمین نامزد شورای ششم که بیشتر با مدیریت شرکت سیناتور شناخته می‌شود ۲۲ سال بعد از نامزدی در انتخابات دور اول شورای شهر گراش، برای انتخابات دوره ششم نیز ثبت‌نام کرد. عبادالله نادرپور نخستین نامزد چهارمین روز ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر گراش بود. عبادالله نادرپور فرزند عباس متولد ۹ فروردین ۱۳۴۱ در گراش است. نادرپور با توجه داشتن ۵۰ درصد جانبازی با مدرک کاردانی حسابداری در انتخابات ثبت‌نام کرد. 

نادرپور در روز ثبت‌نام در مورد سوابق خود گفت: « از ابتدای دفاع مقدس در جبهه حضور داشتم و ۳ سال سابقه رزمندگی دارم. بعد از مجروحیت، ۵۰ درصد جانبازی دارم. از سال ۱۳۷۷ شرکت حدمات مسافرتی سیناتور را تاسیس کردم و تاکنون در این شرکت فعالم.»

نادرپور در مورد سوابق تحصیلی خود می‌گوید: «مدرک من کاردانی حسابداری است و ۵ ترم حقوق هم خوانده‌ام. با یک رتبه تحصیلی جانبازی در انتخابات شرکت کردم.»

عبادالله نادرپور در دور اول انتخابات نیز نامزد بود و در میان ۲۹ نامزد با ۱۰۳۷ رای در جایگاه پانزدهم قرار گفت. او در مورد تفاوت این دو دوره گفت: «نسبت به دوره اول ثبت‌نام سیستماتیک شده است. دور اول انتخابات خیلی عامیانه بود و تغییرات زیادی و مثبتی داشته است. دور اول مردم با شور و اشتیاق وارد انتخابات شدند و تمام هم و غم برای حل مشکل مردم بود ولی الان …»

نادرپور در مورد هدف و برنامه خود در انتخابات گفت: «مردم ما گرفتار هستند و مشکلات بسیار زیادی دارند و دوره دوره شعار نیست و باید عمل کرد. قانون شورا به صورت بخش‌نامه مشخص و معین است و اگر بخواهیم تابع این قانون باشیم باید در کنار آن ابتکاراتی هم داشته باشیم که هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم و طبقه متوسط باشد.»

این نامزد شورای ششم در مورد گرایش سیاسی خود گفت: «من اعتقاد و وابستگی بسیار زیادی به شهدا خصوصا شهدای دفاع مقدس  دارم که آنچه داشته‌اند در طبق اخلاص گذاشته‌اند. باید پیرو اهداف این شهدا باشم و کوچک‌ترین خدشه‌ای به آن وارد نشود. حرمت‌ها شکسته شده است و فرهنگ دفاع مقدس احیا شود. جامعه دچار معضلات متعددی است که باید مواظب باشیم دچار مصیبت فرهنگی نشویم. خیلی از مسائل رها شده است و متولی مشخصی ندارد.»

نادرپور در مورد حضور خبرنگاران در جلسات شورای اسلام شهر گفت: «به اعتقادات ما مطبوعات رکن اساسی دموکراسی و آزادی در جامعه است. باید خبرنگار این قدرت را داشته باشد که مسئولین کم‌کار را به چالش بکشد و به مردم معرفی کند. خبرنگاری زبان گویای مردم است.»

نادرپور در مورد استعفا در شورا گفت: «باید به گونه‌ای صحبت کنیم که سوء برداشت نسبت به شورای قبلی به وجود نیاید. استعفا کلمه مناسبی نیست. بی‌اعتنایی به آرای مردم شایسته نیست. به نظر من باید اعضای شورای به اعتماد مردم پایبند باشند.»

در شهر گراش مستقل هستم و گروهی حمایت نکرده است. ممکن است در زمان انتخابات به ضرورتی ممکن است ائتلافی شکل بگیرد ولی احتمال انصراف وجود ندارد.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات