اطلاعیه نوروزی ستاد کرونا صادر شد

اطلاعیه نوروزی ستاد کرونا صادر شد

سال کرونایی ۹۹ کم‌کم به پایان می‌رسد و یکی از آخرین اطلاعیه‌های ستاد کرونا شهرستان گراش در سال ۱۳۹۹ صادر شد. ممنوعیت مراسم نوروزی در آرامستان‌ها، ممنوعیت عروسی و در نهایت عدم صدور برگ تردد مهمترین مصوبات آخرین جلسه ستاد کرونا شهرستان بود.

با توجه به اینکه وضعیت شهرستان گراش از نظر رنگ بندی در نرم‌افزار ماسک سه هفته است به روز رسانی نشده است، وضعیت شهرستان در ماسک همچنان نارنجی است اما آمار بستری‌ها در گراش کاهش یافته است.

محمدکاظم جعفری دبیر ستاد کرونا در مورد آخرین وضعیت رنگی کرونا در شهرستان گفت: «مبنای قانونی ما نرم‌افزار ماسک و تا زمان بروزرسانی ماسک، وضعیت رسمی نارنجی و غیر رسمی زرد است.»

اطلاعیه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان گراش

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۷ اسفند ۹۹ و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مدیریت و پیشگیری ویروس کرونا و با توجه به در پیش بودن اعیاد شعبانیه و عید نوروز موارد زیر را به اطلاع هم شهرستانی‌های گرامی می‌رسانیم، امید است با همکاری و مشارکت آحاد مردم شریف شهرستان شاهد کاهش بیماری باشیم:

۱- باتوجه به مصوبات جلسه ۵۸ ستاد استانی تمامی برنامه‌ها و اعیاد مربوط به ماه شعبان المعظم به صورت مجازی و یا پخش صوت خودرویی و موتوری صورت خواهد گرفت و براساس مصوبه جلسه ۶۰ ستاد استانی کرونا تنها مراسم شب نیمه شعبان در فضاهای باز و با جمعیت کم و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط آبی و زرد به صورت حضوری برگزار خواهد بود.

۲- با توجه به اطلاعیه قبلی ستاد کرونا شهرستان برگزاری مراسم های عروسی تا پایان ماه شعبان ممنوع می‌باشد و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

۳- با توجه به وضعیت شکننده بیماری در سطح شهرستان برپایی مراسم ختم عید نوروز ممنوع می‌باشد.

۴- تالارها، رستورانها، فست فودی ها و کافی شاپ‌ها صرفاً به صورت بیرون بر مجاز به تردد هستند.

۵- جهت جلوگیری از تجمع و ازدحام مردم آرامستان‌های سطح شهرستان عصر روز پنج شنبه مورخ ۲۸ اسفند و روز شنبه مورخ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ هنگام سال تحویل تعطیل خواهند بود.

۶- برپایی هرگونه مراسم تجمعی آئینی تحت عنوان سال تحویل و … در طول ایام نوروز مجاز نمی‌باشد.

۷- با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان‌های همجوار ضمن توصیه اکید مسئولین بهداشتی به عدم انجام سفر اعلام می‌گردد که فرمانداری شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز هیچ برگ ترددی جهت مسافرت و یا مراجعت به شهرهای ساحلی کشور و شهر شیراز صادر نخواهد کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات