داوطلبان ثبت نام را به ساعات پایانی موکول نکنند

داوطلبان ثبت نام را به ساعات پایانی موکوا نکنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش دوشنبه ۲۵ اسفندماه، مجید غلام‌پور فرماندار گراش در بازدید از حوزه ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات، کشور را بیمه می‌کند، اظهار داشت: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات پیش رو، کشور را در مقابل توطئه دشمنان ایمن و نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند و تحقق این مهم در انتخابات سال آینده اولویت اجرایی شهرستان است.

مجید غلام‌پور افزود: تا ساعت ۱۴ روز بیست و پنجم اسفندماه و یک روز تا پایان روز نام‌نویسی ۱۵ نفر داوطلب در انتخابات شورای اسلامی شهرهای گراش و ارد ثبت نام کردند

غلام‌پور افزود: از این تعداد داوطلب ۱۱ نفر برای شهر گراش و ۴ نفر برای شهر ارد در حال حاضر موفق به ثبت نام شدند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۳ نفر غیر حضوری و ۱۲ نفر به شکل حضوری ثبت نام کردند و ۱۴ نفر از ثبت نام‌شدگان آقا و یک نفر از آن‌ها خانم هستند.

فرماندار گراش با بیان اینکه داوطلبین ثبت نام را به ساعت اخر موکول نکنند، افزود: در یک روز باقیمانده از ثبت‌نام شوراهای اسلامی، افرادی که تمایل به حضور در رقابت‌های انتخاباتی را دارند، ثبت‌نام خود را به ساعت‌های پایانی مهلت تعیین شده، موکول نکنند

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، افرادی که تمایل به ثبت‌نام دارند، ترجیحا از شیوه‌های غیرحضوری استفاده کنند.

رئیس حوزه انتخابیه گراش با بیان اینکه رسانه‌ها نقش موثری در برگزاری پرشور انتخابات ۱۴۰۰ دارند، اظهار داشت: رسانه‌ها برای حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات سال آتی تلاش کنند زیرا این رویداد سیاسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی این شهرستان را مهیای برگزاری انتخاباتی پرشور دانست و تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان با توجه به شرایط کرونایی اندیشیده شده است.

فرماندار گراش با اشاره به وظایف مجریان انتخابات، تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم و رعایت اصل بی‌طرفی و رعایت قانون است

نام‌نویسی داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز شد و به مدت هفت روز تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۲۶ اسفند ادامه دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات