هلال احمر از اهواز دست خالی برگشت

هلال احمر از اهواز دست خالی برگشت

از هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان کشور تیم فوتبال هلال احمر گراش در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت، و تیم فولاد با برتری دو بر صفر امتیاز بازی را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش این بازی که در زمین اختصاصی شماره ۲ فولاد برگزار شد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود.
فولادی‌ها برای تثبیت صدرنشینی نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی داشت و در سوی مقابل گراشی‌ها که دو بازی پشت سر هم با گلگهر سیرجان و فولاد خوزستان در خانه حریفان به میدان می‌رفتند
یک اردوی ۱۰ روزه را تجربه نمودند.
با شروع بازی دو تیم بازی پایاپای از خود به نمایش گذاشتند هلال احمر در دقیقه ۱۲ می‌توانست توسط فاضل مرادی به گل برسد پس از آن فولادی‌ها که شوت از راه دور را در دستور کار خود قرار داده بودند دقیقه ۲۵ توسط کاپیتان خود با شوت از پشت محوطه به گل اول رسیدند تا نیمه اول با برتری فولادی‌ها به پایان رسد.
با شروع نیمه دوم گراشی‌ها دست به تغییر زدند و با سانتر از کناره‌ها حملاتی را بر روی دروازه حریف خلق نمودند ولی در ضربات آخر دقت کافی به خرج نمی‌دادند تا باز هم این خوزستانی‌ها باشند که با یک شوت دیگر به گل دوم برسند.

هلال احمری‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند بر حملات خود افزودند و در فاصله ۵ دقیقه دو موقعیت خوب گلزنی توسط صداقت و شیرشمسی از دست دادند
تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر ۰ بنفع فولاد خوزستان به پایان رسد.

 تیم هلال احمر گراش در هفته چهاردهم لیگ برتر جوانان کشور سه‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه میزبان مس کرمان خواهد بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات