باقر زاده در دیدار با معاون وزیر خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی شد

سخنگوی شورای شهر گراش در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های مرتبط و اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و ناکارآمد گراش شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۷ مهندس اکبر باقر زاده نماینده شورای اسلامی شهر گراش در دیدار با هوشنگ عشایری […]



سخنگوی شورای شهر گراش در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های مرتبط و اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و ناکارآمد گراش شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۷ مهندس اکبر باقر زاده نماینده شورای اسلامی شهر گراش در دیدار با هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی مسایل و مشکلات پروژه‌های عمرانی و بهسازی شهر گراش را پیگیری کرد.
در این دیدار مسائل و مشکلات شهر گراش در بافت فرسوده، بهسازی کوچه و معابر، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اداره کل راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه جاده چک چک، مجتمع اداری، اجرای طرح نوسازی و بازآفرینی در بافت فرسوده شهر و اجرای چند طرح عمرانی دیگر در راستای توسعه و آبادانی شهرستان از مهمترین درخواست‌های شورای شهر گراش از وزارت راه و شهرسازی بود.
مهندس باقر زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش در این دیدار با بیان اینکه نوسازی بافت‌ فرسوده در گراش یک ضرورت است، اظهار داشت: شهرداری و شورا برای اجرای طرح باز آفرینی شهری پای کار هستند و همه نهاد‌های شهرستان در این زمینه همکاری خواهند کرد.
وی با اشاره به وجود بافت فرسوده و آسیب پذیر در مناطق محروم گفت: «اجرای طرح بازآفرینی در بافت فرسوده و ناکارامد گراش، شهر را متحول می‌کند.»
مهندس باقر زاده با تاکید بر ضرورت ساخت راه دسترسی شهری گراش به مناطق روستایی تابعه این شهرستان خاطر نشان کرد: «با ساخت جاده چک چک ضمن پاسخگویی به مطالبات مردمی و حذف نقاط حادثه خیز مشکلات ناشی از رفت و آمد روستائیان به مرکز شهرستان کاهش می‌یابد.»
این نماینده مردم در شورای اسلامی شهر خواستار تکمیل پروژه مجتمع اداری شهرستان شد و افزود: «برای بهره برداری از این پروژه نیازمند افزایش اعتبارات عمرانی هستیم و با ساخت این مجتمع ساختار اداری این شهر تقویت خواهد شد.»
باقر زاده همچنین از طرفت شورای اسلامی شهر از مهندس عشایری برای بازدید پرروژه‌های در حال اجرا اداره کل راه و شهرسازی دعوت کرد.
هوشنگ عشایری معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری وزارت راه و شهرسازی در این دیدار با بررسی مسائل و مشکلات شهرستان گراش در حوزه راه و شهرسازی نسبت به رفع آنها و حضور در گراش قول مساعدت و پیگیری داد.
لازم به ذکر است مهندس عشایری در این دیدار برای اختصاص اعتبارات لازم پروژه‌های عمرانی منطقه جنوب استان فارس قول مساعد داد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات