با حضور فرماندار گراش دومین نمایشگاه کتاب این شهرستان افتتاح شد

نمایشگاه کتاب گراش با حضور اصغر فرودی فرماندار و برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت معصومه(س) افتتاح شد. این نمایشگاه با ۵ هزار عنوان کتاب از ناشران برتر استان و کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی حضرت معصومه(س) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مدیریت […]

نمایشگاه کتاب گراش با حضور اصغر فرودی فرماندار و برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت معصومه(س) افتتاح شد.

این نمایشگاه با ۵ هزار عنوان کتاب از ناشران برتر استان و کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی حضرت معصومه(س) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان از ۲۱ آذرماه لغایت ۱۰ دی ماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای خریداری کتاب می‌توانند هر روز از ساعت ۸ الی ۱۰ شب به نمایشگاه واقع در بلوار کوثر مراجعه کنند

کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف حداکثر ۵۰ درصد به عموم مردم ارائه می‌شود.

اصغر فرودی فرماندار گراش در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پشتوانه توسعه در جامعه است، اظهار داشت: توجه به مطالعه و کتاب خوانی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی و نقش بسزایی در رشد و پیشرفت جوامع امروز دارد

وی مطالعه را زیربنای دانش و آگاهی مردم دانست و افزود: سرانه مطالعه باید در شهرستان افزایش یابد و در این راستا برگزاری نمایشگاه و اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی نقش ویژه‌ای دارند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات