منبع : گراش نیوز

پایان دوره مربیگری درجه D فوتبال در گراش

دوره مربیگری فوتبال

دوره مربیگری درجه D فوتبال ایران با شرکت ۲۶ مربی در شهرستان گراش به پایان رسید.

دوره مربیگری درجه D فوتبال ایران با شرکت ۲۶ مربی در شهرستان گراش به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این دوره با حضور اصغر فرودی فرماندار گراش، بخشدار مرکزی، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال شهرستان برگزار شد

اصغر فرودی فرماندار گراش در این مراسم بر لزوم برگزاری کلاس‌های توجهی و اموزشی تاکید کرد و گفت: مربيان برای موفقيت در آموزش و ارتفای سطح علمی و عملی بازيكنان بايد همواره علم خود را در مربيگری به روز رسانی كنند.

وی با تشکر از هیات فوتبال و عوامل اجرایی این دوره از کلاس‌های ارتقاء دانش مربیگری، افزود: مربيان با رعايت اصول اخلاقی و ارزشی در كنار مسائل علمی نقش اساسی در تربيت و هدايت ديگران و به خصوص نونهالان و نوجوانان دارند و بايد همواره وظايف خود را در عرصه های فرهنگی و ورزشی انجام دهند. 

فرماندار گراش با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور و گسترده جامعه ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری درک شرایط حساس جامعه و وظیفه شرعی و ملی است.

احسان جوکار رئیس هیات فوتبال گراش گفت: دوره مربیگری درجه D فوتبال ایران با شرکت ۲۶ مربی و با حضور برخی از مسئولان ورزش شهرستان و پیشکسوتان فوتبال در شهر گراش به پایان رسید.

وی افزود: این دوره با تلاش و پیگیری هیات فوتبال شهرستان گراش طی هفت روز برگزار شد.

جوکار هدف از برگزاری دوره مربیگری درجه D فوتبال ایران را ارتقای سطح علمی و عملی شهرستان گراش دانست و ابراز امیدواری کرد: مربیانی که به فوتبال شهر گراش تزریق می‌شوند با گذراندن سطوح بالاتر مربیگری به ارتقا فوتبال این شهرستان کمک خواهند کرد

بهرام شفیعی مدرس دوره مربیگری D در شهر گراش گفت:
استقبال خوبی از این کلاس شد و افراد با انگیزه بالایی در این دوره شرکت کردند.

او با بیان اینکه دوره مربیگری درجه D شامل دو بخش تئوری و عملی بود، افزود: هم اکنون زیرساخت‌های خوبی در شهر گراش وجود دارد و با آموزش و برنامه ریزی در رده‌های پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان شهر گراش می‌تواند در داشتن بازیکن خوب نیز خودکفا باشد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات