به همت خیر آغاز ساخت واحد آموزشی در گراش

ساخت مدرسه خیرساز علی بن ابیطالب علیه السلام در گراش آغاز شد. این مدرسه توسط بانی خیر محمد عبدالهی از جوانترین خیرین مدرسه ساز کشور با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود. مدرسه علی بن ابطالب علیه السلام گراش در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع و […]

ساخت مدرسه خیرساز علی بن ابیطالب علیه السلام در گراش آغاز شد.
این مدرسه توسط بانی خیر محمد عبدالهی از جوانترین خیرین مدرسه ساز کشور با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.
مدرسه علی بن ابطالب علیه السلام گراش در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با هزار متر زیر بنا ساخته خواهد شد.
فرماندار گراش در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ضمن تقدیر از خیرین شهرستان گفت: خیرین مدرسه ساز الگوی پیشرفت علمی و آموزشی جامعه محسوب می‌شوند که زمینه پرورش و تربیت آینده سازان کشور را فراهم می کنند.

اصغر فرودی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نقش ویژه و ارزشمندی در گسترش دانش و آگاهی جامعه دارند، تصریح کرد: خیرین در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه مدرسه سازی نقش برجسته‌ای در رشد و تعالی جامعه دارند.

وی با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش از دستاوردهای نظام و دولت است، افزود: این هفته فرصت مناسبی برای تشریح خدمات نظام و دستاوردهای دولت است و شایسته است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

ذبیح الله رضایی مدیر آموزش و پرورش گراش در این مراسم ضمن تقدیر از مجمع خیرین مدرسه ساز گزارشی را در این خصوص ارائه داد

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات