۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم شهرستان گراش توزیع می‌شود

رئیس بسیج سازندگی شهرستان گراش از فعالیت گروه‌های جهادی این شهرستان در راستای رفع محرومیت خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی در مناطق محروم گراش توزیع می‌شود. علیرضا دهقانی با اشاره به فعالیت 15 گروه جهادی در شهرستان گراش اظهار داشت: فعالیت گروه‌های جهادی در راستای رفع محرومیت ساماندهی […]

رئیس بسیج سازندگی شهرستان گراش از فعالیت گروه‌های جهادی این شهرستان در راستای رفع محرومیت خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی در مناطق محروم گراش توزیع می‌شود.

علیرضا دهقانی با اشاره به فعالیت 15 گروه جهادی در شهرستان گراش اظهار داشت: فعالیت گروه‌های جهادی در راستای رفع محرومیت ساماندهی و برنامه‌ریزی شده و یکی از برنامه‌ها تامین لوازم التحریر و پوشاک برای دانش‌آموزان در مناطق محروم است که از عید غدیر آغاز شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 500 بسته لوازم التحریر در نقاط محروم شهرستان توزیع شده است، گفت: 300 بسته دیگر نیز در هفته دفاع مقدس میان نقاط محروم و کم برخوردار گراش توزیع می‌شود.
رئیس بسیج سازندگی شهرستان گراش با اشاره به اینکه ارزش هر بسته 50 هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها در قالب طرح‌های مختلف اکرام عید غدیر، سوغات شهدا و هفته دفاع مقدس توزیع شده و می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات