انصراف چهره شناخته شده گراشی از حضور در انتخابات مجلس

انصراف

سید عباس جهانبانی کاندیدای شناخته شده حوزه انتخابیه لارستان،خنج، گراش و اوز از داوطلبی دوره یازدهم انتخابات مجلس انصراف داد.

سید عباس جهانبانی کاندیدای شناخته شده حوزه انتخابیه لارستان،خنج، گراش و اوز از داوطلبی دوره یازدهم انتخابات مجلس انصراف داد.

سید عباس جهانبانی از انصرافش برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی گراش نیوز اظهار داشت: با توجه به اصرار دوستان و وجود زمینه خدمت به مردم داوطلب شرکت در انتخابات شدم اما به دلیل عدم استعفاء از مسئولیت ستاد نماز جمعه در مهلت تعیین شده امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ویژه لارستان انصراف خود را برای حضور در انتخابات اعلام کردم

وی گفت: به نظر من تنها راه خدمت به نظام مجلس شورای اسلامی نیست. من افتخار دارم که سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران هستم و هر جا که نظام به وجودم نیاز داشته باشد یا اینکه امر کند که من باید در آنجا خدمت کنم، با جان و دل در خدمت هستم.

جهانبانی در توضیح دلیل انصرافش از کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم طی ارسال پیامی گفت: 
هیات نظارت استان از سازمان امور اداری و استخدامی کشور استعلام نموده و پاسخ داده‌اند که: مسئولیت ستاد نماز جمعه در ردیف سایر مسئولیت‌هایی است که می‌بایست در تاریخ۹۸/۳/۱۰لغایت۹۸/۳/۱۶ یعنی ۶ماه قبل از ثبت نام، استعفا میدادم و چون در ۲ دوره قبل (هفتم و دهم ) نیازی به استعفا نبود این دوره نیز همانند دوره های قبل بموقع استعفا ندادم و در نتیجه از ادامه فعالیت و حضور در انتخابات محروم شده‌ام .
مراتب جهت اطلاع عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان‌های لارستان، خنج ، گراش ، اوز و بخش های تابعه اعلام و از همه عزیزان از ادامه راه پوزش می طلبم . با سپاس فراوان

سید عباس جهانبانی
داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لارستان ، خنج ، گراش ، اوز و بخش های تابعه

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات