پیام تسلیت فرماندار گراش به مناسبت درگذشت مادر شهید «یحیایی»

پیام تسلیت

فرماندار گراش در پیامی درگذشت مادر شهید «یحیایی» را تسلیت گفت.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گراش نیوز، در متن پیام اصغر فرودی آمده است:درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه فاطمه زاهدی مادرشهید سرافراز مرتضی یحیایی از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.

فرماندار گراش در پیامی درگذشت مادر شهید «یحیایی» را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گراش نیوز، در متن پیام اصغر فرودی آمده است:

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه فاطمه زاهدی مادرشهید سرافراز مرتضی یحیایی از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.

مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری ، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده های محترم یحیایی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

اصغر فرودی
فرماندار شهرستان گراش

مرحومه فاطمه زاهدی مادر شهید مرتضی یحیایی در سن ۹۱ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر مادر شهید مرتضی یحیایی، عصر شنبه پنجم بهمن ماه ساعت ۱۵ از میدان شهید بهشتی جلو مدیریت اموزش و پرورش به سمت گلزار شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین تشییع می شود.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات