مانور زلزله و ایمنی در حوزه علیمه باقرالعلوم (ع) گراش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گراش در روز یکشنبه مورخه 25/9/97 مانور زلزله و ایمنی با حضور طلاب حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهرستان با همکاری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گراش برگزار گردید. این مانور راس ساعت 9صبح همزمان با نواختن آژیر زلزله فرضی آغاز سپس طلاب و کادر آموزشی بصورت […]


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گراش در روز یکشنبه مورخه 25/9/97 مانور زلزله و ایمنی با حضور طلاب حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهرستان با همکاری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گراش برگزار گردید.
این مانور راس ساعت 9صبح همزمان با نواختن آژیر زلزله فرضی آغاز سپس طلاب و کادر آموزشی بصورت نمادين در کلاسها اقدام به پناهگیری و با آرامش مرحله خروج ( رفتن به حیاط حوزه علمیه ) را تمرین نمودند. سپس مصدومان فرضی با برانکارد توسط اعضاء کانون طلاب به منطقه تریاژ انتقال یافتند.
در ادامه مانور دو دستگاه آمبولانس جمعيت هلال احمر و اورژانس به همراه چهار دستگاه خودرو نیروی انتظامی، آتش نشاني ، امداد اداره گاز و اتفاقات برق به محل مانور اعزام و نسبت به قطع گاز، برق و اطفاء حريق و برقراری نظم و ایمنی اقدام و مصدومان فرضي را به مراکز درمانی منتقل نمودند.
محسنی رئیس جمعیت هلال احمر گراش هدف از برگزاری مانور زلزله و ایمنی که در حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) گراش اجرا گردید ارتقای دانش و مهارت طلاب ، برخورد اصولی و صحیح در هنگام بروز زلزله و کاهش تلفات و آسیب های ناشی از این پدیده طبیعی ذکر کرد.
رییس جمعیت هلال احمرگراش با اشاره به اینکه کشور ما از جمله کشورهای حادثه خیز در جهان به شمار می رود گفت: هر چه آگاهی ما در مقابله با حوادث بیشتر باشد آسیب پذیری ما کمتر خواهد بود.
رئیس جمعیت هلال احمرگراش از مساعدت فرماندار گراش ،مدیریت حوزه علمیه ، نیروی انتظامی ، آتش نشانی ، اداره برق و اداره گاز در برگزاری این مانور تقدیر نمودند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات