ساختمان مرکز جامع سلامت ارد گراش به بهره برداری رسید

با حضور لقمانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استان فارس، اصغر فرودی فرماندار گراش، حجت السلام بخشایش‌پور امام جمعه گراش، حجت السلام علوی امام جمعه ارد، نور افکن بخشدار ارد، علی اصغر حسنی رئیس شورای شهر گراش، دکتر عبدالهی رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش و مسئولین دانشکده علوم پزشکی گراش و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان […]


با حضور لقمانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استان فارس، اصغر فرودی فرماندار گراش، حجت السلام بخشایش‌پور امام جمعه گراش، حجت السلام علوی امام جمعه ارد، نور افکن بخشدار ارد، علی اصغر حسنی رئیس شورای شهر گراش، دکتر عبدالهی رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش و مسئولین دانشکده علوم پزشکی گراش و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخش افتتاح شد.
مرکز جامع سلامت بخش ارد با زیربنای ۷۶۰ متر مربع با مجموع اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون با همکاری شرکت نفت و دانشکده علوم پزشکی گراش ساخته شده است. ۸۰۰ میلیون تومان این اعتبار از محل اعتبارات دولتی و ۵۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات شرکت نفت تامین شده است.
این مرکز شامل بخش‌های بهداشتی پایگاه سلامت خانواده، سلامت روان، بیماری‌های واگیر، آزمایشگاه، دندانپزشکی و واحد های درمانی شامل دو مطب پزشک، بستری آقایان و زنان، cpr می‌باشد.
فرماندار گراش ضمن تشکر از دکتر جعفرپور، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظام مقدس جمهور اسلامی یکی از سیاست‌هایی که دنبال کردیم سیاست توسعه متوازن بوده است که به همه نقاط شهرستان رسیدگی شود. در دهه فجر در بخش ارد بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شده است که آینده بسیار امید بخشی را رقم خواهد زد. یکی از خواسته‌های مردم و مسئولین چه در مرکز شهرستان و چه در بخش این است که این درمانگاه تبدیل به شبانه روزی شود. مجوز شبانه روزی شدن این مجموعه سال پیش از وزارتخانه گرفته‌ایم که قبلا تا ساعت ۲ بود و الان تا ساعت ۱۲ شب است که امیدواریم هر چه سریعتر به سمت شبانه روزی شدن برود.
لقمانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استان فارس در پاسخ به درخواست فرماندار گراش برای شبانه روزی شدن مرکز درمان ارد گفت: در اثر تلاش شما مردم و مسئولین بخش ارد به شهر تبدیل شد و شهرداری در آن مستقر شده است، امروز هم با کمک وزرات بهداشت و درمان و دانشکده علوم پزشکی یک درمانگاه با کیفیت در شان مردم عزیز این منطقه ساخته شده است. طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید یکی از طرح‌های به یادگار ماندنی تاریخ سلامت کشور است که هزینه‌های زیادی و یارانه‌های متعددی برای ان تامین شده است. درخواست شما برای شبانه روزی شدن معقول و منطقی و درست است و مطمئن باشید وقتی دولت مجموعه‌ای با این کیفیت تدارک دیده است حتما برای شبانه روزی شدن آن هم اقدام خواهد کرد. بیش از ۲۲ پرسنل در این مرکز در حال خدمت هستند ما هم پیگیری می‌کنیم تا هر چه سریعتر به صورت شبانه روزی درآید.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات