حمایت همه جانبه نماینده منتخب جنوب فارس از قالیباف/ رئیس مجلس باید دارای سوابق اجرایی درخشان و آگاه به دیپلماسی پارلمانی باشد

حمایت همه جانبه نماینده منتخب جنوب فارس از قالیباف

منتخب مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس یازدهم گفت: فردی مثل آقای قالیباف در تمامی دوران خدمت خود منشأ تحول در سازمان های گوناگون بوده و اقدامات او شناخته شده است

منتخب مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس یازدهم گفت: فردی مثل آقای قالیباف در تمامی دوران خدمت خود منشأ تحول در سازمان های گوناگون بوده و اقدامات او شناخته شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گراش نیوز، حسین حسین زاده منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم در گفتگو با تسنیم، درخصوص ویژگی های ریاست مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس باید با درایت و آگاهی مجلس را اداره کند و با دیپلماسی پارلمانی و با توجه به منافع ملی بتواند تصمیمات صحیح اتخاذ کند.
حسین‌زاده افزود: مجلس بعد از انقلاب با حدود 12 هزار قانون و 16 هزار مصوبه مواجه است بنابراین برای اجرای صحیح این قوانین و مقررات نیازمند فردی مدیر و مدبر برای اداره مجلس هستیم.
وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید دارای سوابق اجرایی درخشان و آگاه به دیپلماسی پارلمانی باشد، گفت: رئیس قوه مقننه باید با توانایی لازم به همراه قوه مجریه به نحوه احسن سیاست های داخلی وخارجی کشور را پیش ببرد و با تسهیل قوانین و مدیریت مناسب منشا تحول مجلس باشد.
منتخب مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس یازدهم تصریح کرد: ریاست مجلس باید با اداره صحیح قوه مقننه و با تصویب قوانین مناسب به رفع مشکلات مردم کمک کند و نمایندگان مجلس نیز باید با انتخاب صحیح درصدد اصلاح امور و بازگرداندن مجلس به جایگاه اصلی خود باشند.
وی اضافه کرد: فردی مثل آقای قالیباف در تمامی دوران خدمت خود منشا تحول در سازمان های گوناگون بوده است. وی مدیر و مدبر بوده و اقدامات او شناخته شده است.
حسین‌زاده گفت: قالیباف با توانمندی و روحیه جهادی زمان خدمت در شهرداری و نیروی انتظامی این دو ارگان را متحول کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات