معاون فرماندار: اصناف در جبهه مقابله با کرونا پیشگام باشند؛ افزایش مبتلایان به کرونا به گونه ای بود که راهی جز تعطیلی مجدد وجود نداشت

کرونا

قاسم فرسوده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گراش در یادداشتی در مورد تصمیم به تعطیلی اصناف در ستاد پیشگیری از کرونا توضیح داده است:

قاسم فرسوده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گراش در یادداشتی در مورد تصمیم به تعطیلی اصناف در ستاد پیشگیری از کرونا توضیح داده است:

▫️سلام و عرض ادب و تبریک فرارسیدن دهه کرامت و پیشاپیش تبریک ولادت باسعادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا علیه السلام خدمت همه مردم عزیز و ولایت مدار شهرستان.

▫️همان گونه که انتظار می رفت، تعطیلی اصناف و بازار با توجه به شیوع مرحله دوم بیماری کرونا در سطح شهرستان توسط ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا شهرستان، عکس العمل و واکنش بعضی از شهروندان به دنبال داشته باشد.

▫️وقتی که در جلسه فوق العاده و مشترک شورای تامین و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان ، بحث تعطیلی اصناف و بازار مطرح شد، برای همه اعضاء بسیار سخت و ناگوار بود. چون مسئولین از جنس مردم هستند و با این مشکلات آشنا بوده و هستند. ما در شهرستان می دیدیم که در مرحله اول تعطیلی بازار و علیرغم مشکلات اقتصادی چگونه مردم ، مسئولین را یاری و بازار را تعطیل نمودند.

▫️ بازاریان عزیز هنوز نتوانسته اند عقب ماندگی تعطیلی قبلی را جبران نمایند بحث تعطیلی مجدد مطرح شده است پس برای همه مسئولین بسیار سخت بود که دوباره تعطیلی‌ها را اعلام نمایند.

▫️ولی شرایط خطرناک و افزایش مبتلایان به کرونا به گونه ای بود که راهی جز تعطیلی مجدد وجود نداشت. مبتلا شدن چندین پزشک زحمتکش و کادر دلسوز درمانی بیمارستان و نیروهای هلال احمر، کمبود فضای درمانی بیماران مبتلا به کرونا و نزدیک کردن فاصله تخت های بیماران کرونایی و عدم پذیرش بیمار در بیمارستان و تاکید بر قرنطینه بیماران در منزل باعث شد که این تصمیم اتخاذ شود.

▫️دیروز یکی از شهروندان از شهر ارد که در بیمارستان شیراز به علت بیماری کرونا بستری بود به رحمت خدا رفت که بخشدار محترم پیگیر کارهای ایشان بود که برای دفن ایشان با مشکلاتی مواجه بوده است . پس باید متوجه باشیم که این بیماری مشکلات خاص خودش را دارد.

▫️امشب در فضای مجازی مطلبی دست به دست می شود مبنی بر درخواست تجمع مقابل فرمانداری. ما ضمن درک شرایط سخت اقتصادی ، وجود کالا و جنس در مغازه و انبار و صدور چک مدت دار جهت طلبکاران خود و همچنین آگاهی از نوسانات بازار ارز و دلار ، به جهت ضرورت جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری، عاجزانه از مردم می خواهیم که این بار هم مسئولین خود را یاری نموده تا ان شاءالله شاهد کاهش مبتلایان و بیماران باشیم و هر چه سریعتر زندگی مردم به روال عادی و طبیعی خود برگردد.

▫️باید اعتراف کنیم که پس از مرحله اول تعطیلات و کاهش بیماری، هم مسئولین شهرستان و هم مردم کوتاهی نموده و موضوع را تمام یافته تلقی نموده و احساس کردند که بیماری افزایش نخواهد یافت.

▫️ان شاءالله که که این بار همان گونه که امروز مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند، هم مسئولین و هم مردم حواس‌شان باشد که با رعایت مسائل بهداشتی و عمل به پروتکل‌ها، این بیماری منحوس از سطح جامعه ریشه کن شود. ممنون

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات