نفرات برتر کونگ‌فو گراش معرفی شدند

  به گزارش هیات کونگ‌فو گراش این دوره از مسابقات قهرمانی استان روزهای نهم و دهم اسفندماه به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد. حاصل تلاش کونگ‌فو کاران گراش ۶ مدال طلا، ۴ نقره و ۷ برنز  و کسب جام مقام سوم تیمی در این رقابت‌ها بود. درخشان‌ترین چهره تیم گراش در این رقابت‌ها فرزاد فرهادی […]

به گزارش هیات کونگ‌فو گراش این دوره از مسابقات قهرمانی استان روزهای نهم و دهم اسفندماه به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد.

حاصل تلاش کونگ‌فو کاران گراش ۶ مدال طلا، ۴ نقره و ۷ برنز  و کسب جام مقام سوم تیمی در این رقابت‌ها بود.

درخشان‌ترین چهره تیم گراش در این رقابت‌ها فرزاد فرهادی بود که در رده سنی خردسالان در وزن ۲۰- به مدال طلا رسید و به عنوان ستاره این دوره از مسابقات انتخاب شد.
در رده سنی نونهالان محمد اسدی در وزن ۳۳- طلا گرفت. سید امیر جهانبانی در وزن ۲۷- ، امیرحسین آذرمهر در وزن ۳۷- دو نونهال برنده مدال نقره بودند و سینا خداشناسی در وزن ۳۳- ، ابوالفضل شهریاری در وزن ۲۷-، محمدمهدی اسدی در وزن ۳۷-، دانیال کمالی در وزن ۲۴- و مجتبی نوروزپور در وزن ۲۲- پنج مدال مقام سومی را به دست آوردند.
در رده سنی نوجوانان مهرشاد بدیع‌زادگان در وزن ۵۱- مدال طلا و شهریار شمسی در وزن ۳۸- مدال برنز گرفت. در رده جوانان حاصل تلاش فاضل حسن‌زاده در وزن ۷۳- مدال نقره و محمدرضا رمضای در وزن ۵۵- مقام سوم بود.
بزرگسالان در این دوره موفق‌ترین رده سنی بودند. مهرداد زارعی در وزن ۸۳-، ناصر دلاوران در وزن ۷۳- و جواد درویشی در وزن ۶۸- یه مدال طلا گرفتند صابر احمدی نیز در وزن ۵۴- نقره گرفت.
تیم گراش به مربیگری جواد خواستار و سرپرستی ناصر دلاوران به مرودشت اعزام شد.در پایان رقابت‌ها جواد خواستار حکم عضویت در شورای فنی کونگ‌فو کشور را دریافت کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات