گراشی ها بیشترین سهمیه در تیم پینگ پنگ فارس کسب کردند

تیم منتخب پینگ پنگ فارس برای حضور در رقابت های کشوری پس از انجام بازی های انتخابی مشخص شد و گراشی ها بیشترین سهمیه را کسب کردند. در این رقابت ها که شنبه در سالن خانه پینگ پنگ شیراز برگزار شد ۱۲۰ پینگ پنگ باز شرکت داشتند و در پایان از ۶ سهمیه تیم منتخب […]

تیم منتخب پینگ پنگ فارس برای حضور در رقابت های کشوری پس از انجام بازی های انتخابی مشخص شد و گراشی ها بیشترین سهمیه را کسب کردند.
در این رقابت ها که شنبه در سالن خانه پینگ پنگ شیراز برگزار شد ۱۲۰ پینگ پنگ باز شرکت داشتند و در پایان از ۶ سهمیه تیم منتخب فارس، چهار سهمیه به گراشی ها رسید تا نشان دهند این شهر جنوبی فارس مهد پینگ پنگ استان است و حضور موغلی ها که سابقه خوبی در پینگ پنگ فارس و کشور دارند بیشتر به چشم می خورد.
شیراز مرکز فارس با جمعیت و امکاناتش تنها یک سهمیه کسب کرد و دیگر سهمیه فارس هم به یک جنوبی از شهرستان لارستان رسید.
در پایان پس از بازی های دوره ای و حذفی، سرانجام سینا زارع از شیراز عنوان نخست را به خود اختصاص داد تا خیالش از بابت حضور در تیم منتخب فارس راحت شود.
همچنین مسعود درویشی از شهرستان گراش مقام نایب قهرمانی کسب کرد، حمیدرضا موغلی و محمدمهدی آخوندی هر ۲ از شهرستان گراش عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
عبدالهادی موغلی از گراش و سینا نصریانی از لارستان با قرار گرفتن در رده پنجم و ششم جواز حضور در ترکیب شش نفره فارس برای حضور در مسابقات کشوری کسب کردند.
قضاوت این مسابقات بر عهده مرتضی موغلی و مصطفی قمری بود.
رقابت های قهرمانی کشور دهم لغایت سیزدهم مرداد ماه ۹۸ در شهرستان قزوین برگزار می شود

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات