اعلام حمایت حسین‌زاده از رئیسی؛ کشور نیازمند تغییر و تحول است رئیسی برنامه‌های اثرگذاری در حوزه نفت و انرژی دارد

اعلام حمایت حسین‌زاده از رئیسی؛ کشور نیازمند تغییر و تحول است رئیسی برنامه‌های اثرگذاری در حوزه نفت و انرژی دارد

حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از این بابت که سرآغاز تغییر و تحولی در کشور خواهد بود، مهم است.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته و به دلیل عملکردی که دولت کنونی و دولتمردان گذشته داشتند، مردم دچار نوعی ناراحتی و دلسردی شدند.

نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور ناراضی هستند اما برای بهبود وضع موجود باید در انتخابات شرکت کرد مشارکت مردم در انتخابات و آرای بالای رئیس‌جمهور منتخب می‌تواند در برآمدن دولتی قوی برای حل مشکلات اثرگذار باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد: کشور در شرایط کنونی نیازمند فردی است که بتواند تغییر و تحولی در اداره دولت و رویکردها به وجود بیاورد و در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی استفاده کند.

حسین‌زاده بیان کرد: آن فردی که بیش از همه عزم برای تغییر در وضعیت کشور دارد و در کارنامه او نیز مشاهده می‌کنیم که مبدا تغییرات و اتفاقات مهمی بوده است، حجت‌الاسلام رئیسی است.

وی ادامه داد: ایشان از زمانی که رئیس قوه قضائیه شدند سند تحول قضایی را کلید زدند و مردم دیدند که در دو سال گذشته این قوه که مورد نارضایتی برخی از مردم بود به محل اتفاقات مثبت و ارزنده حتی در حوزه تولید تبدیل شد حجت‌الاسلام رئیسی در مدت سه سالی هم که تولیت آستان قدس رضوی بودند، اقدامات و خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام و نشان دادند که در حوزه اجرا و مدیریت، موفق و کارآمد هستند.

رئیس کمیته نفت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند سال گذشته در حوزه نفت و انرژی دچار وقفه‌ها و ضعف‌هایی شدیم که لازم است در دولت آینده توجه جدی و ویژه به حوزه صنایع پایین‌دستی شود با شناختی که از اعضای تیم اقتصادی و انرژی آقای رئیسی دارم و با برخی از آنان نیز گفتگو داشته‌ام، این اتفاق در دولت وی در صورت پیروزی در انتخابات رقم خواهد خورد و شاهد رشد حوزه نفت و انرژی خواهیم بود؛ حجت‌الاسلام رئیسی برنامه‌های مهم، اثرگذار و قابل اجرایی در حوزه نفت، پتروشیمی و انرژی دارد.

حسین‌زاده اظهار داشت: برآمدن یک دولت مردمی، مقتدر و توانمند می‌تواند چهره امروز ایران را بانشاط کند و این امر در گرو مشارکت و تصمیم‌گیری مردم است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات