اعزام روحانیون به روستاهای محروم گراش

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش از اعزام مبلغ به روستاهای این شهرستان خبر داد. با اشاره به اعزام روحانیون مبلغ به روستاها اظهار داشت: اعزام روحانیون مبلغ به صورت متداوم در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته انجام می شود. وی، هدف از اعزام طلاب و روحانیون مبلغ به روستاهای اطراف شهرستان گراش را […]


مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش از اعزام مبلغ به روستاهای این شهرستان خبر داد.
با اشاره به اعزام روحانیون مبلغ به روستاها اظهار داشت: اعزام روحانیون مبلغ به صورت متداوم در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته انجام می شود.
وی، هدف از اعزام طلاب و روحانیون مبلغ به روستاهای اطراف شهرستان گراش را تبیین معارف اهل بیت(ع) و امور دینی دانست و افزود: رسالت حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون طبق کلام وحی در سوره مبارکه توبه آیه۱۲۲، امر تبلیغ مسائل دینی معارف و احکام اسلام است.
وی به دیگر فعالیت های مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش اشاره و خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، برگزاری دعای کمیل، زیارت عاشورا، دعای ندبه و بیان احکام از جمله فعالیت های این مجموعه و روحانیون اعزامی است.
به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) گراش، حجت الاسلام برفر برپایی کلاس برای کودکان را از دیگر فعالیت های روحانیون مبلغ اعزامی دانست و بیان کرد: طلاب و روحانیون مبلغ مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تاکنون به چندین روستا از جمله خلیلی، حسین آباد، بشیرآباد، لب اشکن، زینل آباد، شمس آباد، کسرالدشت اعزام شده اند.
وی در پایان از سرهنگ دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهت فراهم کردن وسیله نقلیه روحانیون اعزامی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات