تکمیل جاده گراش - چک‌چک به مناقصه گذاشته شد

تکمیل جاده گراش - چک‌چک به مناقصه گذاشته شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و اعتباراتی که برای توسعه راه‌های منطقه در بودجه ١۴٠٠ جذب شد، ادامه عملیات ساخت جاده گراش - چک‌چک توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان به مناقصه گذاشته شد.تاکنون ۶ کیلومتر و ٨٠٠ متر از این جاده به بهره‌برداری رسیده و فاز جدید در ادامه آن قطعه ساخته خواهد شد.

مهندس حسین‌زاده در این خصوص گفت: ساخت و تکمیل جاده گراش - چک‌چک که بخش ارد و توابع را به مرکز شهرستان وصل می‌کند، یکی از مهمترین خواسته‌های مردم گراش است.

وی افزود: از ابتدای دوره نمایندگی جذب بودجه برای این جاده در دستور کار گرفت و تاکنون نیز اعتباراتی اختصاص یافته است. تمام تلاش بنده این است تا این جاده مهم با سرعت بیشتری ساخته و به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، طبق فراخوان منتشر شده توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان، پیمانکاران برای شرکت در این مناقصه می‌توانند تا تاریخ ٢١ تیر با مراجعه به سایت آن اداره کل اسناد مربوطه را دریافت و تا تاریخ سوم مرداد تکمیل و به صورت حضوری و آنلاین ارائه کنند. روز چهارم مرداد نیز پیشنهادات ارائه شده بررسی خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات