اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده گراش - چک‌چک

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده گراش - چک‌چک

حسین‌زاده: تکمیل جاده چک‌چک لازمه توسعه شهرستان گراش استبه گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و با مساعدت دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و همراهی دکتر نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس و دکتر کشکولی معاون وی، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به صورت فوق‌العاده و ویژه برای تکمیل جاده گراش - چک‌چک اختصاص پیدا کرد.

طول کل جاده چک‌چک که ساخت آن از سال ۸۸ شروع شده، از انتهای بلوار شهدا در گراش تا دو راهی ارد ۳۵ کیلومتر است. تاکنون ۶ کیلومتر و ۸۰۰ متر از این جاده به بهره‌برداری رسیده که ۲ و نیم کیلومتر از آن بهمن ماه سال گذشته و با حضور مهندس حسین‌زاده افتتاح شد.

همچنین چند روز پیش ساخت فاز سوم جاده گراش - چک‌چک توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان به مناقصه گذاشته شد که اعتبار آن از محل بودجه سال ۱۴۰۰ برای توسعه راه‌های منطقه که توسط مهندس حسین‌زاده جذب شده، تامین خواهد شد.

به گفته نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ۲۰ میلیارد تومانی که جذب شده صرف ساخت فازهای بعدی جاده چک‌چک خواهد شد.

وی از اداره کل راه و شهرسازی لارستان خواست تا مراحل جذب پیمانکار و دیگر اقدامات به سرعت انجام بگیرد و بیان کرد: ساخت و تکمیل جاده گراش - چک‌چک که بخش‌ ارد و توابع را به مرکز شهرستان وصل می‌کند، بسیار مهم و ضروری است و این جاده لازمه توسعه شهرستان گراش است.

 گفتنی است؛ با اتمام این پروژه و ساخت تونل شهدای خلیج‌ فارس (بالنگستان) مسیر دسترسی به خلیج فارس و شهرستان‌های لامرد، مهر و عسلویه هموارتر خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات