پیگیری مطالبات مردم در مرکز استان توسط شورای شهر گراش

پیگیری مطالبات مردم در مرکز استان توسط شورای شهر گراش

پیگیری‌های شورای شهر در مرکز استانهفته گذشته دانشور رییس شورای اسلامی شهر گراش با سفر به مرکز استان و در دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه و مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به رایزنی درخصوص حل مشکلات حوزه‌های مختلف شهر، تخصیص اعتبارات لازم و همچنین تغییرات مدیریتی در سطح این دو اداره پرداخت.

در جلسه با آقای دکتر کشکولی معاون سازمان برنامه و بودجه استان، تخصیص کامل و ۱۰۰ درصدی اعتبارات جذب شده از سوی نماینده مطرح گردید که ایشان ابراز امیدواری نمود هرچه سریع‌تر این مهم حاصل گردد.

رییس شورای شهر گراش با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیر موضوع انتقالی محسن افشار، کارمند این نهاد به وزارت ورزش و جوانان به جهت سپردن مسئولیت ریاست اداره ورزش گراش به وی شد.

در دیدار با حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس، موضوع ارتقا اداره ورزش شهرستان، تخصیص اعتبارات به جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش و ریاست این اداره مورد پیگیری قرار گرفت. حاجی‌زاده نیز از زحمات و پیگیری‌های حسین‌زاده نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی در جذب بودجه برای بخش ورزش این منطقه قدردانی نمود.

دانشور خاطر نشان ساخت که جلسات اخیر با هماهنگی و پیگیری نماینده محترم و مسئولین محترم دفاتر ایشان منعقد گردید و در آینده نیز پیگیر خواسته‌های مردم در حوزه‌های مختلف در سطح استان و پایتخت خواهد بود. وی شورای شهر را بازوی نماینده در این دوره خواند و ابراز امیدواری نمود با همراهی ایشان شورای شهر بتواند در جهت خدمت به مردم گام بلندی بردارد.س

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات