اختصاص یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی ارد

اختصاص یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی ارد

۲ زمین چمن مصنوعی در هرمود و باغان ساخته می‌شود به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی مبلغ یک میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی اَرد و زمین‌های چمن مصنوعی کوچک در روستاهای هرمود مهرخویی (بخش مرکزی شهرستان لارستان) و باغان (بخش محمله شهرستان خنج) از محل اعتبارات وزارت نفت اختصاص یافت.

۵۰۰ میلیون تومان از این یک میلیارد به مجموعه ورزشی در حال ساخت شهدای اَرد اختصاص دارد که با ۵۵۰ میلیون تومانی که با پیگیری‌های حسین‌زاده در گذشته از وزارت نفت جذب شد، میزان اعتبار اختصاص یافته به این مجموعه ورزشی به یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

 به هر کدام از زمین‌های چمن مصنوعی کوچک هرمود و باغان نیز ۲۵۰ میلیون تومان تعلق خواهد گرفت تا تعداد زمین‌های چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی که ساخت یا تکمیل آن با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده از یک سال گذشته و با مشارکت وزارت نفت و اداره کل ورزش و جوانان شروع شده به ۳۱ زمین برسد.

 قرار است اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز به میزان اعتبار اختصاص یافته از سوی وزارت نفت، در تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی شهدای ارد و دو زمین چمن مصنوعی هرمود مهرخویی و باغان مشارکت داشته باشد.

 مهندس حسین‌زاده گفت: یکی از اولویت‌ها ما در حوزه ورزش ضمن حمایت از ورزشکاران، ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در شهرها و روستاها و بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی نیمه تمام است.

 وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان وزارت نفت و دکتر حاجی‌زاده مدیرکل ورزش جوانان فارس بیان داشت: امید است عملیات تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی ارد و ۲ زمین چمن مصنوعی به زودی آغاز شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری آن‌ها باشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات