ساخت هزار واحد مسکن، حل مشکلات شهرک آزادگان و تنگ حسین سه موضوعی که در جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد

ساخت هزار واحد مسکن، حل مشکلات شهرک آزادگان و تنگ حسین سه موضوعی که در جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش و به نقل از سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش، دومین جلسه اعضای شورا در ماموریت تهران سه موضوع پیگیری شد.تخصیص زمین جهت احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن خیر ساز، حل مشکل اهالی شهرک آزادگان و همچنین حل مشکل مالکین منطقه تنگ حسین در دستور کار جلسه امروز بود.

در این جلسه که با هماهنگی دفتر نماینده محترم در تهران صورت پذیرفت، دکتر حسین‌زاده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر دانشور رئیس شورای اسلامی شهر گراش، مصطفی خورشیدی نائب رئیس شورای شهر و مهندس جعفری سخنگوی شورا حضور داشتند و درخواست‌های خود را در حضور دکتر مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و دکتر مالکی معاون حقوقی واگذاری سازمان ملی زمین و مسکن مطرح و در مورد موضوعات فوق الذکر بحث و تبادل نظر کردند.

ابتدا دکتر حسین‌زاده ضمن تشکر از دکتر مهرآبادی و دکتر مالکی، درخواست اعضای شورا را از دغدغه‌های مهم شهروندان دانست و بر حل سریع آن تاکید نمود.

دکتر دانشور ضمن تشکر مجدد از دکتر حسین‌زاده به جهت هماهنگی جلسات، عنوان کرد با توجه به درخواست های مکرر اهالی شهرک آزادگان شهرستان گراش مبنی بر حل مشکلات ۲۰ ساله ی بوجود آمده در اراضی ملیِ مورد مناقشه‌ی مردم و اداره کل راه و شهرسازی لارستان که علی رغم پیگیری ها و برگزاری جلسات مکرر مسئولین رده‌های مختلف شهرستانی و استانی کماکان ادامه دارد، جهت جلوگیری از هرگونه تنش اجتماعی برای مرتفع کردن مشکلات ۲۰ ساله ی اراضی مذکور اقدام نموده، تا روحیه ی امید در زندگی دهک‌های پایینِ ساکن در شهرک دمیده شود.
ایشان سپس موضوع تنگ حسین را مطرح کرده و به صورت کلی طرح ساخت مسکن ۱۰۰۰ واحدی خیرساز بمنظور اقشار کم درآمد را شرح داد.

پس از آن مصطفی خورشیدی با ارائه جزئیات طرح مسکن خیر ساز آن را از اهمیت بالا توصیف کرده و با توجه به قیمت بالای زمین در شهر گراش آن را یکی از اهداف مهم و اساسی شورای ششم خواند و خواستار تخصیص زمین مناسب جهت این پروژه شد.

 مسئولین نیز در این خصوص قول مساعدت و همکاری را داده و بر حل مشکلات تاکید کردند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات