ایجاد وحدت بین چند روستای خنج با پادرمیانی نماینده

ایجاد وحدت بین چند روستای خنج با پادرمیانی نماینده

حسین‌زاده: دست بزرگان چاه‌طوس، مز و آشنا را می‌بوسم رفع محرومیت در گرو همدلی‌ست به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، در جریان سفر چند هفته پیش مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به روستاهای چاه‌طوس، مز و آشنا و مشاهده اختلافات و کدورت‌هایی بین اهالی روستاها، وی از بزرگان و مسئولان آن روستاها خواست تا اختلافات را کنار بگذارند و با همدلی به حل مشکلات بپردازند.

از این رو بزرگان، معتمدان و مسئولان محلی آن روستاها با برگزاری نشست‌ها و جلسات مختلف، ضمن برطرف کردن کدورت‌ها و اختلافات بر لزوم وحدت و همدلی برای رفع مشکلات و پیشرفت آن منطقه تاکید کردند.

 اینک مهندس حسین‌زاده در پیامی از اقدام بزرگان، معتمدین و مسئولین محلی روستاهای چاه‌طوس، آشنا و مز در ایجاد همدلی و وحدت بین مردم آن منطقه تقدیر و تشکر کرده که متن پیام را در ادامه می‌خوانید:

وَ أَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ ما فِي الْأَرْضِ جَمِيعاً ما أَلَّفْتَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ وَ لكِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَيْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ (سوره انفال - آیه ۶۳)

 بزرگان، معتمدین و مسئولین محلی روستاهای چاه‌طوس، آشنا و مز

باسلام و درود
خداوند را سپاسگزارم که توفیق داد تا در یک دوره چهار ساله خادم مردم شریف و بزرگوار لارستان، خنج، گراش و اوز باشم و از خداوند متعال خواستارم که من را در این مسیر یاری و توفیق دهد تا ان‌شاالله در پیشگاه باری‌تعالی و در خدمت مردم شریف و بزرگوار که هر آنچه از بزرگی آنان بگویم، کم است، شرمنده و سرافکنده نباشم.

آنچه از گذشتگان و بزرگانِ جنوب فارس به یادگار مانده و باید آن را تقویت کرد، "وحدت" و "همدلی" است. تمام تلاش خود را باید به کار ببندیم تا این وحدت و همدلی روز به روز بیشتر و چشمگیرتر شود؛ چرا که ارتقا، پیشرفت و سربلندی این منطقه در گرو وحدت و همدلی است و اگر چنین اتفاقی نیافتد و اختلافات بر اشتراکات غلبه پیدا کند، آیندگان به‌گونه‌ای دیگر در مورد ما قضاوت خواهند کرد.

بنده مراتب سپاس و قدردانی خود را از شما بزرگان و مسئولان روستاهای چاه‌طوس، مز و آشنا که دارای جمعیت ترکیبی شیعه و سنی هستند به جا می‌آورم که پس از حضور بنده در آن منطقه و درخواستی که مبنی بر رفع اختلافات و کدورت‌ها داشتم، جلسات و نشست‌هایی برگزار کردید و به حل اختلافات پرداختید. از صمیم قلب از اقدام شما خوشحالم و صمیمانه تشکر می‌کنم. هم به درگاه حضرت باری‌تعالی سر به سجده می‌گذارم و هم دست یکایک شما را می‌بوسم. خداوند به شما عزت و شرف بدهد.

اتفاقی که توسط شما بزرگان روی داد، قطعاً الگویی برای تمام منطقه خواهد بود تا با رفع اختلافات و تاکید بر وحدت و اشتراکات به تعالی و پیشرفت بیاندیشیم. بنده به عنوان یک خدمت‌گزار در کنار شما و مردم هستم و به امید خدا گام‌های بلندی برای رفع محرومیت از آن منطقه برخواهیم داشت.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات