پیگیری مطالبات از مرکز استان

پیگیری مطالبات از مرکز استان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس دومین مقصد رئیس شورای شهر گراشبه گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش، در ادامه پیگیری ها رئیس شورا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس رفت تا ضمن پیگیری مصوبات دیدار قبلی خواسته های مردم را مطرح و پیگیری نماید.

دانشور در دیدار با دکتر کشکولی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی حل مشکلات حوزه‌های مختلف شهر، تخصیص اعتبارات لازم که از قبل مکاتبه شده بود و تسریع در روند آن را خواستار شد.
همچنین ایشان تامین اعتبارات لازم بمنظور ارتقاء اداره ورزش و جوانان گراش را خواستار شد و تقاضا کرد این مهم بطور ویژه پیگیری شود.

دکتر کشکولی نیز از زحمات و پیگیری‌های دکتر حسین‌زاده نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی در جذب بودجه برای این منطقه قدردانی نمود.

دانشور اظهار داشت جلسات اخیر با هماهنگی و پیگیری نماینده محترم و مسئولین محترم دفاتر ایشان منعقد گردید و ضمن مثبت ارزیابی کردن این دیدار، خاطر نشان کرد در آینده نیز پیگیر خواسته‌های مردم در حوزه‌های مختلف در سطح استان و پایتخت خواهد بود.
وی شورای شهر را مکمل اجرایی نماینده در این دوره خواند و ابراز امیدواری نمود با همراهی ایشان شورای شهر بتواند در جهت خدمت به مردم گام های بلندی بردارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات