منبع : روابط عمومی هیأت فوتبال شهرستان گراش

پیروزی شیرین جوانان هلال احمر گراش در نقش جهان

از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور دو تیم هلال احمر گراش و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه شفق اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

هلال احمر گراش در این دیدار با ترکیب : آرین کریم پور، مجید زمانی ، علیرضا کریمیان ، محمد رسول صدیقی‌ ، شهاب رضایی ، سیدعلی‌حسینی ، محمد علی نژاد ، عبدالباسط رحمانی ، علی کمالی 

امیرحمزه اصغر پور و علی رجائی مقدم به میدان رفت.

 

از ابتدای بازی دو تیم یکدیگر را آنالیز می کردند تا روی اشتباه به گل دست یابند . بازی تا دقیقه ۴۰ همین گونه پیش می رفت که گل اول برای ذوب آهن به ثمر رسید ، اما بازیکنان هلال احمر بلافاصله به خودشان آمدند و ۲ دقیقه بعد به گل تساوی توسط امیر حمزه اصغر پور به زیبایی هر چه تمام تر دست یافتند‌. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

اما در ابتدا نیمه دوم هلال احمر با توپ پر وارد زمین شد و در دقیقه ۵۰ بازهم امیر حمزه اصغر پور گل دوم را به ثمر رساند ولی اصغر پور سیر ناپذیر بود و ۵ دقیقه بعد خودش و هلال احمر را ۳ گُله کرد. در ادامه تیم هلال احمر دست به دو تعویض زد‌ . حسین عباسی و علیرضا تکتاز جایگزین محمدعلی کمالی و سیدعلی حسینی شدند ، در ادامه در دقیقه ۶۰ با مصدومیت عبدالباسط رحمانی که قادر به ادامه بازی نبود مرتضی افشار را وارد بازی نمود.

 

بازی با تعویض های دو تیم متعادل شد که گل چهارم هلال احمر در دقیقه ۷۰ توسط علی رجائی مقدم روی فرار زیبای علیرضا تکتاز به ثمر رسید.

 

هلال احمر در ۷۵ دو تعویض دیگر خود را انجام و امیر رضا داداللهی و امیر مهدی خیرات را جانشین محمد علی نژاد و امیرحمزه اصغر پور نمود.

 

 بازی با نتیجه چهار بر یک پیش می رفت که در دقیقه ۹۰ گل دوم ذوب آهن به ثمر رسید تا بازی با نتیجه چهار بر دو به نفع هلال احمر خاتمه یابد.

 

هلال احمر با این برد ۱۴ امتیازی در مجموع ۸ بازی به رده پنجم جدول صعود کرد تا نیم فصل اول را به پایان برساند و چشم به نیم فصل دوم مسابقات داشنه باشد.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات