منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش

نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت هیچ عنوانی از موضوع رعایت حجاب کوتاه نخواهد آمد

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان گراش در سال ۱۴۰۲، امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه به ریاست محمود طاهرزاده فرماندار گراش و با حضور حجت اسلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش، معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، بخشداران، شهرداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین دستگاه های اجرایی و کارشناسان حراست ادارات و نهاد های شهرستان با دو موضوع امر به معروف و نهی از منکر و هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری رهپیمایی روز قدس در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شدفرماندار گراش در این جلسه گفت: در بحث حجاب و عفاف در ادارات دولتی شهرستان گراش باید رعایت شود و همه کارمندان و ارباب رجوع باید پایبند به قوانین باشند.
محمود طاهرزاده افزود: همه ادارات در کنار هم پای به پای مسئولین و برنامه های دولت سیزدهم پیش برویم و انشالله بتوانیم خدمت رسانی بهتر و رضایت بخش به مردم شهرمان انجام دهیم
وی تصریح کرد: عملکرد یکساله تمامی اداراتی که برای فرمانداری ارسال کرده اند را در حال بررسی هستیم و نظرات خودمان را برای مدیران کل ارسال خواهد شد و اداراتی که هنوز عملکرد خود را ارسال نکردند یکماه فرصت دارند تا عملکرد خود را سریعا برایمان ارسال نمایند.
وی خاطر نشان کرد: در بحث حجاب و عفاف تمامی کارمندان زن ادارات دولتی باید حجاب اسلامی را رعایت کنند و خدمات به ارباب رجوعی که حجاب را رعایت نکرده اند ارائه خدمات به این افراد ممنوع می باشد
فرماندار گراش با تاکید بر این که قانون، شرع و عرف ما بر اساس آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: کسانی که به دنبال سو استفاده از شرایط هستند، این را بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت هیچ عنوانی از موضوع رعایت حجاب کوتاه نخواهد آمد
محمود طاهرزاده از زحمات همه دست اندرکاران امر تسهیلات نوروزی تقدیر کرد و گفت: عزم و تلاش اعضای ستاد خدمات سفر از آغازین روزهای سال ۱۴۰۲ الحمدالله مسرت بخش بوده و فصل نوینی در کارنامه خدمتگذاری به مردم در سال جدید رقم خورد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه روز قدس یادگار برجسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، گفت: حضور حماسی و حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس منجر به عقب نشینی رژیم صهیونیستی از مواضع خصمانه علیه مردم منطقه می شود و بدون تردید راهپیمایی با شکوه در این یوم الله پیام رسایی برای این رژیم کودک کش خواهد داشت.
فرماندار گراش با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس پای کار باشند، افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس استفاده شود.
نماینده دولت سیزدهم در شهرستان گراش انتخابات را مهمترین پروژه سیاسی کشور در سال جاری ذکر کرد و گفت: دولت تمامی امکانات را برای برپایی پرشور انتخابات به کار می بندد.
وی اضافه کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور یازدهم اسفند ماه امسال در گراش برگزار خواهد شد.
طاهرزاده با اشاره به تلاش معاندان برای دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت عمومی در انتخابات اظهار داشت: با تمهید بسترهای مشارکت فعال و پرشور مردم در انتخابات توطئه معاندان و استکبار جهانی در این زمینه خنثی خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات