برخورد سواری تیگو با موتورسیکلت دو مصدوم برجای گذاشت

محمد شکاری رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان گراش برخورد سواری تیگو با موتورسیکلت در ۲ کیلومتری محور گراش -اوز (خیابان ساحلی) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گراش، شکاری رئیس این جمعیت گفت:طی گزارش مردمی در تاریخ ۲۳تیرماه ساعت ۲۱:۵۶ ، مبنی بر برخورد خودروی با موتورسیکلت در کیلومتر ۲ محور گراش_اوز (خیابان ساحلی)، پس از هماهنگی با مرکز eoc استان فارس، یک تیم با آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
شکاری افزود: نجاتگران پس از حضور در صحنه حادثه که دو مصدوم داشت، آقای ۶۷ ساله راننده موتورسیکلت که از ناحیه دو مچ دست و پای چپ دچار شکستگی و خونریزی شده بود پس از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه، اقدام به کنترل خونریزی و فیکس کردن عضو نموده و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده می شود.
ترک نشین آن نیز که دختر بچه ای ۱۰ ساله بود، بدلیل برخورد با خودرو و پرت شدن از ناحیه آرنج و پهلو دچار خراشیدگی شده بود با اقدامات اولیه نجاتگران به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش انتقال داده شد.
توصیه هلال احمر: در شب های محرم بدلیل شلوغی خیابان ها، رانندگان محترم در هنگام رانندگی لطفا ضمن توجه به جلو و عدم حواس پرتی با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی نمایید.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات