در قالب ملاقات‌های مردمی با فرماندار؛ مشکلات ۲۷ نفر از شهروندان گراشی بررسی شد

دیدار چهره به چهره اصغر فرودی فرماندار گراش در قالب ملاقات‌های مردمی امروز دوشنبه ۲۰ اسفندماه در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد. ۲۷ نفر از شهروندان گراش در دیدار چهره به چهره با اصغر فرودی فرماندار شهرستان به بیان مسائل و مشکلات مبتلا به خود پرداختند. مشکلاتی از جمله رفع مشکلات زمین، واگذاری […]



دیدار چهره به چهره اصغر فرودی فرماندار گراش در قالب ملاقات‌های مردمی امروز دوشنبه ۲۰ اسفندماه در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد.
۲۷ نفر از شهروندان گراش در دیدار چهره به چهره با اصغر فرودی فرماندار شهرستان به بیان مسائل و مشکلات مبتلا به خود پرداختند.
مشکلاتی از جمله رفع مشکلات زمین، واگذاری زمین جهت سرمایه‌گذاری، اشتغال، رفع موانع تولید، افزایش سهمیه سوخت از مهمترین مواردی بود که مردم در دیدار با اصغر فرودی فرماندار گراش مطرح و خواستار پیگیری و رفع آن شدند
فرماندار گراش با بیان اینکه فلسفه دیدارهای مردمی مسولان آگاهی از مسائل و مشکلات مردم است، اظهار داشت: بیشتر مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی و اشتغال است که همه این مشکلات به دستگاه‌های ذی‌ربط انعکاس می‌یابد.
اصغر فرودی ملاقات‌های مردمی را فرصتی برای تزریق امید و انگیزه در جامعه و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان عنوان کرد و افزود: بررسی و رفع مشکلات مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و رسيدگي به مسائل و مشکلات آنان از اولویت‌های کاری فرمانداری است و این دیدارها ضمن آشنایی هر چه بیشتر مسئولین با مشکلات جامعه، زمینه ساز شفاف تر شدن عملکرد دستگاه های اجرایی نیز می شود.
وی با اشاره به طرح تکریم ارباب رجوع بر رفع مشکلات مردم و تلاش شبانه روزی برای برداشتن موانع پیش روی آنان تاکید کرد و افزود: ملاقات مردمی نماد مردم داری و مردم سالاری دولت است که به واسطه آن فاصله بین مسئولین و مردم کاهش می‌یابد.
حجت عابدی مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش گفت: این طرح به ابتکار اقای فرودی فرماندار محترم گراش با هدف خدمت به مردم و اجرای سیاست‌های دولت در راستای حل مشکلات آحاد جامعه، این ملاقات‌ها دوشنبه‌های هر هفته انجام می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات