استارت شورای ششم را یک جوان نام آشنا زد

امروز بیستم اسفندماه ۹۹ در نخستین روز ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر علی بیضایی اولین داوطلبی بود که در همان دقایق اولیه شروع ثبت نام در فرمانداری گراش حضور پیدا کرد‌

علی بیضایی فرزند محمد متولد ۱۳۷۰ در شهر گراش و دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت است. او کارمند بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) و رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گراش است که در سالیان گذشته با پیگیری مسائل و مشکلات هیات خود طرفداران زیادی در حوزه ورزش و جوانان دارد.

 

گراش‌نیوز: هدف شما از ثبت‌نام در این دوره آن هم به عنوان اولین چیست؟

بیضایی: ‌مقام معظم رهبری می‌فرمایند هر جا انقلابی و جهادی عمل کردیم پیش رفتیم و هر جا از انقلاب گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم، من هم با هدف ایجاد یک شورای منسجم، شفاف، انقلابی و جهادی وارد صحنه رقابت شدم.

گراش نیوز: در صورت ورود به شورای ششم مهمترین دستاورد شما چه می‌تواند باشد؟

بیضایی:‌ برنامه‌های زیادی برای این دوره گذشته دارم و از تقریبا یکسال قبل در حال برنامه‌ریزی هستیم و قطعا مهم‌ترین آن نگاه عادلانه به تمام محلات و مناطق گراش در تمامی حوزه‌های از توسعه و عمران گرفته تا فرهنگ و آموزش و هویت مردم.

گراش‌نیوز: علی بیضایی با حمایت چه گروه و اشخاصی پا به عرصه رقابت نهاده است؟

بیضایی: کاملا مستقل ورد کرده‌ام و وابستگی به گروه خاصی ندارم ولی به اهداف گروه‌هایی که انقلابی و جهادی یا دیدگاه انقلابی و جهادی دارند احترام میزارم. اگر شخصی یا جوانی انقلابی‌تر و جهادی‌تر از من باشد حاضریم میدان را برایشان هموار کنیم.

گراش‌نیوز: آیا شعار انتخاباتی هم دارید؟

بیضایی: اصلا اهل شعار دادن نیستم ولی چون انتخابات بدون شعار و نیست و من کمتر دیدم کسی وارد بشه و شعاری را تعیین نکرده باشد من هم با شعار حرکت جهادی برای گراش آباد وارد ششمین انتخابات شورای اسلامی گراش می‌شوم.

جا دارد از همه دوستانی که درخواست دادند به عنوان هیات همراه برای ثبت‌نام در کنار من باشند تشکر کنم ولی بخاطر شرایط کرونا ترجیح دادم تنهایی مراجعه کنم تا به پروتکل‌های بهداشتی مشخص شده از سوی ستاد انتخاباتی احترام بگذارم.

ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور از امروز بیستم اسفندماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد. داوطلبان جهت ثبت‌نام می‌توانند از ساعت 8 صبح الی 18 به فرمانداری گراش مراجعه کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات