مدیر سایت گراش نیوز از شب‌گرد بازدید کرد

مدیر سایت گراش نیوز از شب‌گرد بازدید کرد

گراش‌نیوز: شب گذشته نهم فروردین‌ماه اکبر باقرزاده، مدیر سایت گراش‌نیوز در دومین شب از نمایشگاه عکس‌های آسمان شب جواد آب‌افکن که شب‌گرد نام دارد بازدید کرد. 

این نمایشگاه از هشتم فروردین‌ماه در گالری «اُ» واقع در سینما فرهنگ گراش افتتاح شده است و تا ۱۲ فروردین نیز این نمایشگاه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به گالذری اُ سر بزنند.

«اٌ» نام نگارخانه‌ی است که به یاد امیرحسین افتادگان نامگذاری شده است.

 جواد آب‌افکن، رییس انجمن فیلم و عکس گراش، یکی از پایه‌های برگزاری جشنواره‌های عکس در گراش است. او بالاخره تصمیم گرفته است ۲۵ قطعه‌ عکس خود از آسمان شب را به نمایش عمومی بگذارد. 

محمدامین نوبهار، نمایشگاه‌گردان (کیوراتور) این  نمایشگاه: 

جواد در بیرون از گراش شناخته‌شده‌تر است تا در گراش، خیلی خوشحالم که بالاخره جواد قبول کرد این نمایشگاهی از آثارش بگذارد، و امیدوارم بقیه عکاسان گراش نیز شروع کنند به نمایش و فروش آثارشان.
هر هنرمندی که علاقه دارد آثارش را به نمایش بگذارد، ما استقبال می‌کنیم و خوشحال می‌شویم که این گالری همیشه پویایی داشته باشد

جواد آب‌افکن:
▫️صادقانه بگویم هیچوقت نمی‌خواستم عکس‌هایم روی دیوار باشد، چون احساس می‌کردم بسیاری از کسانی که عکس‌های نجومی را می‌بینند، از آنها لذت نمی‌برند و سر در نمی‌آورند. اما با تجهیز این گالری، نیاز بود که یک نمایشگاه در آن برگزار کنیم و با تشویق دوستان، به برگزاری این نمایشگاه رسیدم.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات