منبع : روابط عمومی فرمانداری گراش

مردم گراش در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کردند

مردم شهرستان گراش همزمان با چهل و چهارمین سال پیروزی پرفروغ انقلاب اسلامی، با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن بار دیگر حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

 

در این راهپیمایی که از حسینیه چهاره معصوم(ع) به سمت حسینیه ابوالفضل (ع) و برگشت به تکیه شهدا و با حضور گسترده خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین ادارات و نهادها، روحانیون، دانشجویان، دانش آموزان، اصناف، کسبه و بازاریان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت کنندگان بار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

 

مردم با شعارهای "الله اکبر، خامنه ای رهبر"،ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه"،"مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل"،"نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست"نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند

 

فرماندار گراش در حاشیه مراسم رهپیمایی ۲۲ بهمن نیز با قدردانی از حضور پرشور و گستره اقشار مختلف مردم گفت: مردم گراش مانند همیشه حضور چشمگیر و باشکوهی در صحنه داشتند و برگ ذرینی به افتخارات خود افزودند 

 

محمود طاهرزاده گفت: حضور گسترده همه جریان‌های سیاسی و پشتیبانی از نظام و انقلاب باعث یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

 

وی تصریح کرد: مشارکت پرشور اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی به جهانیان نشان داد که نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی مردم پایه است و پشتوانه ای که این نظام را به پیش می برد و توسعه آنرا رقم می زند، حمایت مردمی است.

 

فرماندار گراش افزود: از ۱۲ بهمن که جشن های پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد تا به امروز شاهد مشارکت مطلوب مردم در برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف این مناسبت بزرگ بودیم.

 

طاهرزاده با گرامیداشت یادو خاطره شهدا و امام راحل، یادآور شد: مردم گراش در دوران دفاع مقدس و در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و ستم دشمنان ایستادند و با پشتیبانی از ولایت، برای دفاع از آب و خاک و ناموسشان ۱۳۰ شهید تقدیم کردند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات