منبع : روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش

محوطه گلزار شهدای «پیر پنهان» آسفالت و بهسازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گراش‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری گراش؛ فضاسازی، بهسازی و تامین پارکینگ بیرونی گلزار شهدای برق روز (پیر پنهان) با هزینه ای بالغ بر یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد.
دکتر علیرضا دانشور رییس شورای اسلامی شهر گراش:
با توجه به وجود مراکز تجاری و مسکونی در اطراف پیرپنهان و لزوم ایجاد فضای پارکینگ و محوطه سازی، زیباسازی و بهسازی محل، و با توجه به اینکه بیش از ۳۰ سال از دفن اموات در آن محل گذشته بود، شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش با همکاری و تعامل با خانواده متوفیان و حمایت هیات امنا مسجد صاحب الزمان(عج) اقدام به عقب نشینی، ایجاد پارکینگ و فضاسازی، درختکاری و آسفالت در آن محل کرد.
بودجه ای نیز برای بهسازی و فضاسازی داخلی قبرستان در نظر گرفته ایم …
شناژ و دیوارگذاری، کانیواگذاری ۳۵۰میلیون تومان، اجرای زیرسازی و آسفالت خیابان دروازه به متراژ ۳۲۰۰ مترمربع و مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان و نیز فضای سبز و درختکاری به مبلغ ۵۰ میلیون تومان بوده است.
این دومین قبرستان است که در دوره ششم شورا، فضاسازی، بهسازی و ایجاد فضای پارکی شده است که اولین قبرستان در محله فخرآباد بود که با مشارکت خیرین انجام شد.
شهرداری و خادمین مردم در شورای ششم برای خدمت به شهروندان و زیباسازی شهر گراش تمام تلاش خود را به کار گرفته است و تا آخرین لحظه مسئولیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات